top of page

פינה בלב

פינה בלב

הבוקר התקשרה חברה אהובה שמלווה אותי בחיים מגיל 15 והיא ביקשה המלצה לקניית ערכת ציור בצבעי מים לילדיה הקטנים.היא כבר יודעת יודעת שאני חיה את צבעי המים ועד כמה אני מאמינה בטיפוח המרחב היצירתי לילדים ובמיוחד ציור. הגדולה שלה אוהבת לצייר והקטן זקוק לתמיכה במוטוריקה עדינה וצבעי המים שמוכרים בחנויות יצירה לילדים הם, בלשון המעטה, לא!פשוט לא!

הרגשתי את האהבה שלה והרצון להעניק לילדיה את החומרים הכי טובים כדי לטפח את היצירתיות שלהם ואת המרחב החופשי לביטוי והתפתחות ונדמה לי שגם הרגשתי אותה זוממת לצייר איתם. ציור, זו השפה הראשונית שאנו מפתחים, כולנו, מאז ומתמיד. אז למה לא להשקיע בחומרים איכותיים, שאמנם יקרים יותר ונחשבים לערכות של ציירים מבוגרים. תסמכו עליי, חווית הציור היא כל כך מהנה ומאפשרת, שהילדים יעופו על זה וימשיכו לרצות לחוות את הקסם הזה ולבטא את עצמם. אלו היסודות להקניית בטחון לילד, ליצור בחופשיות, להנות מהחוויה, לפתח את היכולות שלו ואת תחושת המסוגלות שלו, ללמוד לתקשר את עצמו באופן לא מילולי ובכך לתת לו חופש ובטחון להיות מי שהוא בעולם ולהביא את הצבע שלו לידי ביטוי בחיים. תוסיפי לזה את סגולות הריפוי של צבעי המים וקיבלתן פינה בלב, בתוך הבית.

צבעי המים, מאפשרים את החופש הזה לנוע על הדף, ליצור בעוצמות שונות של צבעים, שקיפויות, שכבות ומרקמים. צבעי המים הם ריפוי לנפש של הילד. הקטן והמבוגר.

אז אמהות אהובות וחכמות שלי, לכו לחנות היצירה הקרובה לביתכם וקנו ערכת צבעי מים איכותית, בשווי 120 שח. ערכה קטנה עם 12 גוונים בהחלט יכולה להיות מספקת. אל תדאגו, אם תשמשו בה נכון, היא תלווה אתכם במשך שנים רבות! זו השקעה מובטחת. חשוב לקנות דפים 100% כותנה, 300 גרם. פחות מזה והמים לא יספגו בדף. הדף עלול להתקלף ולהתקמט ולהרוס את חווית היצירה להמשך. ואני מעודדת המשך. הדפים והמכחולים חייבים להיות מותאמים לצבעי מים, ויש גם ערכות זולות ונפלאות שמחזיקות שנים. כל מוכרת בחנות תדע לכוון אתכן. מבטיחה לכן, שאתן תראו אותם יושבים לצייר ושקט ימלא את חלל החדר. ומי יודע, אולי גם אתן תקבלו חשק ותצטרפו ליצירה משותפת ותקבלו סדנת יצירה אינטימית ומשותפת וזמן איכות צבעוני במיוחד עם האוצרות שלכן.

שתפו אותי, אשמח לשמוע מכם על החוויה

מוזמנות להתייעץ ולפנות עם כל שאלה בשמחה

⚘⚘אביב יצירתי ופורח לכולכן⚘⚘


38 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול

אולי

bottom of page